undefined

V (뷔) - Christmas Tree

那年,我們的夏天 (그 해 우리는) OST Part.5

 

 

 

 

 

 

In this moment I see you

在這瞬間 我看見了你

It always comes around As I believed

總是如我所信 來到我身邊

 

When the rain stops You shine on me

當雨停時 你照耀著我

Your light's the only thing that keeps the cold out

你的光芒是唯一能讓我感到溫暖的

 

Moon in the summer night

夏夜裡的月亮

Whispering of the stars

星星的輕聲細語

They're singing like Christmas trees for us

他們歌唱著 就像是屬於我們的聖誕樹

 

So I'll tell you A Million tiny things that

所以我會告訴你百萬件小事

You have never known

是你從未知道的

It all gets tangled up inside

一切都糾結在那之中

 

And I'll tell you A Million little reasons

我也會告訴你百萬個小小理由

I'm falling for your eyes

我正深深著迷於你的眼

I just want to be where you are

我只是想你在我身邊

 

It's such a strange thing to do

這真是件奇怪的事情

Sometimes I don't understand you

有時我無法理解你

But It always brings me back To where you are

但卻又總是將我帶回你身邊

 

혹시 아니

你知道嗎

너에겐 나만 아는 모습이 있어

你有著只有我知道的模樣

한여름밤 오는 첫눈같이

就像仲夏夜的初雪般

믿기지 않는 기적 같은 놀라운 순간, 넌

如同難以置信的奇蹟般驚喜的瞬間

 

언젠가 또 불어온 바람에

總有一天 即使因為再次吹拂而來的微風

마음이 날아다녀도 기다릴게

心隨之飄揚離去 我也會等待著你的

 

So I'll tell you A Million tiny things that

所以我會告訴你百萬件小事

You have never known

是你從未知道的

It all gets tangled up inside

一切都糾結在那之中

 

And I'll tell you A Million little reasons

我也會告訴你百萬個小小理由

I'm falling for your eyes

我正深深著迷於你的眼

I just want to be where you are

我只是想你在我身邊

 

Tell you A Million tiny things that

告訴你百萬件小事

You have never known

是你從未知道的

It all gets tangled up inside

一切都糾結在那之中

 

Tell you A Million little reasons

告訴你百萬個小小理由

I'm falling for your eyes

我正深深著迷於你的眼

I just want to be where you are

我只是想你在我身邊

arrow
arrow

    雞蛋丫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()