undefined

KATIE (케이티) - Where Are You

Undercover (언더커버) OST Part.4

 

 

 

 

 

 

What's wrong and right?

什麼是對與錯?

My hidden memories Haunt me

我隱藏的記憶長期困擾著我

Hard to decide

難以決定

Don't wanna face the old, past me

我不想去面對那過去的我

 

I must have mistaken

我肯定是做錯了

My best decision was just

我做過最好的決定

Keeping lies behind a door

就是躲在門後持續說謊著

 

I used to believe in

我曾經相信著

My lie was perfect until it was not

我的謊言曾是如此完美 直到不是如此

And now I'm asking myself

而現在我問我自己

 

Where are you? Now?

你現在在哪裡?

Living in the moment? Living in the distant?

活在這個瞬間? 活在遠處?

Are you?

你呢?

Trapped inside the voices

被困在那些聲音裡

Keeping you from going back home

阻止你回到家

 

You can break it,

你可以打破

You can free the lies and then you'll see

你可以解放那些謊言 而你就會看見

Here I am Oh Oh~

我在這裡 喔喔~

 

Took me a while

這花了我一點時間

But now I'm ready to face it

但我現在已經準備好去面對

The world has become

這個世界已經

Too much distorted I can't ignore

變得太過扭曲 而我無法無視

 

I must have mistaken

我肯定是做錯了

My best decision was just

我做過最好的決定

Keeping lies behind a door

就是躲在門後持續說謊著

 

I used to believe in

我曾經相信著

My lie was perfect until it was not

我的謊言曾是如此完美 直到不是如此

 

Where are you? Now?

你現在在哪裡?

Living in the moment? Living in the distant?

活在這個瞬間? 活在遠處?

Are you?

你呢?

Trapped inside the voices

被困在那些聲音裡

Keeping you from going back home

阻止你回到家

 

You can break it,

你可以打破

You can free the lies and then you'll see

你可以解放那些謊言 而你就會看見

Here I am Oh Oh~

我在這裡 喔喔~

Here I am Oh Oh

我在這裡 喔喔~

Here I am Ooh oh aye

我在這裡 喔喔~ 喔喔耶

 

Fighting for a reason

為一個理由而戰

Finding hopes and dreaming

尋找希望並且夢想著

Fighting cuz I'm sick of people hurting all around me

因為我無法忍受人們在我身邊互相傷害彼此 因此我奮鬥著

I won't stop

我無法停下

 

Here I am

我在這裡

arrow
arrow

    雞蛋丫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()