undefined

Clara C (클라라C) - Somebody

重返18歲 (18 어게인) OST Part.7

 

 

 

 

 

 

Want Somebody to love

我想要有個人去愛

Time Keeps slipping away

時間持續悄悄流失

I have always lived my life 

我總是過著我自己的生活

Without a care in the world 

沒有這世上的任何關心

 

Ooooh Ooooh

Ooooh Ooooh

 

Can't imagine love

我無法想像愛

Can't remember at all

也無法記起一切

I wish I Loved you still

我希望我還是愛你的

I wish I Could love you again

也希望我能再次愛你

 

 

Moment to moment Today, yesterday

每個瞬間 今天和昨天

Love is the only Reason to stay

愛是唯一的理由讓我留下

Now I've got Nothing at all

但現在我什麼都沒得到

 

 

I want Somebody to love

我想要有個人可以讓我愛著

I want Somebody to hold

我想要有個人可以讓我牽著

 

 

I have always lived my life 

我總是過著我自己的生活

Without a care in the world 

沒有這世上的任何關心

 

 

I wish I Loved you still

我希望我還是愛你的

I wish I Could love you again

也希望我能再次愛你

 

 

Moment to moment Today, yesterday

每個瞬間 今天和昨天

Love is the only Reason to stay

愛是唯一的理由讓我留下

Now I've got Nothing at all

但現在我什麼都沒得到 

 

Ooooh Ooooh

Ooooh Ooooh

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 雞蛋丫 的頭像
    雞蛋丫

    雞蛋的泡菜驛站

    雞蛋丫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()