undefined

Janet Suhh (자넷서) - Open door

青春紀錄 (청춘기록) OST Part.11

 

 

 

 

 

 

Our travel's on one way I'm stuck in a highway 

我們的旅程現在正在道路上 而我正塞在高速公路上

And I'm just waiting for you to come 

我就只是在等待著你的到來

 

Just the fact that you are Now with me I'm okay

事實就是現在你正和我在一起 所以我沒關係

There're so many ways we can go 

我們還有許多路可以走

 

Ah~ Ah~ Ah~

Ah~ Ah~ Ah~

 

Feels like no escape And we can't reset it someday

感覺就像無法逃脫 我們現在也無法重新整頓

But I'm laughing with you by my side

但是我正在與你一起大笑著

 

Just the fact I can Be dreaming with you now

事實是我現在可以和你一起作夢

There're so many ways we can go 

我們還有許多路可以走

 

Ah~ Ah~ Ah~ 

Ah~ Ah~ Ah~

 

And I have been here too long For years on

我現在已經在這裡連續多年

It's time to go

現在是時候出發了

 

It seems like you'll always be Dreams on

你似乎將會完成你的夢想

Running along with you

而我在你身邊一起奔跑

 

Say hello To the world

對這世界打招呼

I'll be here with you It's so right

我將會在這裡與你在一起 一切都沒問題的

 

No worried When you're with me

當你與我在一起時不用擔心

You'll be here with me It's so right 

因為你會在這裡與我一起 所以一切都沒問題的

 

Who can stop me now

誰現在可以讓我停下呢

 

And sun comes up always Even before the lighting 

太陽總是會在燈光照耀之前到來

And I'm just waiting for you to come 

而我就只是在等待著你的到來

 

Now that I'll be okay I'll follow you always

現在這一切都會沒問題的 我會一直跟隨著你

There're so many ways leading home 

還有許多道路能引領我回家

 

Ah~ Ah~ Ah~

Ah~ Ah~ Ah~

 

Your voice, I hear From the dreams Over my head

我在我腦海裡的夢想中聽見你的聲音

 

I know Nothing last Forever, but I hope

我知道沒有什麼會是永恆存在 但我依然希望著

 

Say hello To the world

對這世界打招呼

I'll be here with you It's so right

我將會在這裡與你在一起 一切都沒問題的

 

No worried When you're with me

當你與我在一起時不用擔心

You'll be here with me It's so right 

因為你會在這裡與我一起 所以一切都沒問題的

 

Who can stop me now

誰現在可以讓我停下呢

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 雞蛋丫 的頭像
    雞蛋丫

    雞蛋的泡菜驛站

    雞蛋丫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()