undefined

Sion (시온) - Lie to me

我把社長解鎖了 (사장님을 잠금해제) OST Part.1

 

 

 

 

 

 

If I let you go away 

如果我讓你走

will you cry will you smile instead 

你會哭還是笑呢

if I'm begging you to stay 

如果我求你留下

will you ever be with me 

你會陪在我身邊嗎

 

when you promise me to love me 

當你承諾你會愛我

I meant it for my heart 

我想那是為了我的心而說的

but now look at all the mess 

但現在看看這混亂

I can't trust anyone no more

我再也無法相信任何人

 

and I never felt this pain before 

我從未感受過這股心痛

how much I meant to you 

我對你來說有多重要呢

you'll still be the reason why I'm dying 

你依舊是我為何逐漸走向死亡的理由

so can you stay little longer 

所以你可以再留在我身邊久一點嗎

 

I promise I love you 

我承諾我愛你

but in time we're falling apart 

但現在我們卻分隔兩地

I thought I do know you 

我想我了解你

no doubt we're meant to be but you 

毫無疑慮地我們是該在一起

lie to me lie to me lie to my face 

但你卻對我說謊 對我說謊 對著我的臉說謊

you always lie to me lie to my face 

你一直都對我說謊 對著我的臉說謊

 

all the things you said 

你所說的一切

left me blue never felt alright 

都讓我感到憂鬱 從未好過

if I call you back 

如果我呼喚你回來

oh please don't answer me 

喔 請不要回覆我

 

Oh I promise you to love you 

喔 我承諾我會愛你

and swear I could love you for good 

並發誓我可以永遠愛你

but now look at all the mess 

但現在看看這混亂

I can't trust anyone no more

我再也無法相信任何人

 

I promise I love you 

我承諾我愛你

but in time we're falling apart 

但現在我們卻分隔兩地

I thought I do know you 

我想我了解你

no doubt we're meant to be but you 

毫無疑慮地我們是該在一起

lie to me lie to me lie to my face 

但你卻對我說謊 對我說謊 對著我的臉說謊

you even now don't tell me to let go 

甚至現在不要求我讓你離開

 

don't tell me to let go 

不要求我讓你離開

 

I promise I love you 

我承諾我愛你

but in time we're falling apart (Falling apart) 

但現在我們卻分隔兩地 (分隔兩地)

I thought I do know you 

我想我了解你

no doubt we're meant to be (We were meant to be) but you 

毫無疑慮地我們是該在一起 (我們是該在一起)

lie to me lie to me lie to my face 

但你卻對我說謊 對我說謊 對著我的臉說謊

you always lie to me lie to my face 

你一直都對我說謊 對著我的臉說謊

even now

即使是現在

arrow
arrow

    雞蛋丫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()