undefined

夏賢尚 (하현상 / Ha Hyun Sang) - Be My Birthday

我的出走日記 (나의 해방일지) OST Part.5

 

 

 

 

 

 

For the first time I met you remember

我記得我第一次見到你時

there was the sun and moon where we have stayed

我們所在之處有個太陽和月亮

 

It was still in silence

那時我們依舊沉默

but Iʼve got the feeling on my own 

但我那時已經感覺到我所有的感覺

and though itʼs just a line to you

即使那對你而言只是條線

 

For the first time I missed you remember

我記得我第一次想你的時候

waiting until the stars found you with me

我等待著你 直到星星和我一起尋找到你

 

Here and now

現在在這裡

just stay close to my side then let us settle down 

請靠近我身邊 並讓我們平靜下來

while making a wish

當我們許願時

 

Be my birthday Be my birthday 

請成為我的生日 請成為我的生日

Be my birthday And we sing

請成為我的生日 我們歌唱著

 

Dear my birthday Dear my birthday 

我親愛的生日 我親愛的生日

Dear my birthday Can you see?

我親愛的生日 你可以看見

All my days are shining like you 

我所有的日子都像你一樣閃耀著

 

Like a leaf go down to the sea 

就像一片樹葉飛落到海上

slowly from the hearts while making a wish

當我們許願時 就緩緩地出自內心說出願望

 

Be my birthday Be my birthday 

請成為我的生日 請成為我的生日

Be my birthday And we sing

請成為我的生日 我們歌唱著

 

Dear my birthday Dear my birthday 

我親愛的生日 我親愛的生日

Dear my birthday Can you see?

我親愛的生日 你可以看見

All my days are shining like you 

我所有的日子都像你一樣閃耀著

arrow
arrow

    雞蛋丫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()