undefined

CHANGHA (창하) - Steal Heart

Mouse (마우스) OST Part.6

 

 

 

 

 

 

Let me have your dream

請讓我擁有你的夢

No matter how hard you haven't tried to dream of

無論你有多麼艱辛地從未嘗試去夢

Let me have your love

請讓我擁有你的愛

No matter how much you haven't tried to fall in love with me

無論你有多麼從未嘗試去與我墜入愛河

 

You can never go far away

你是無法離開到遠處的

Loving you Loving you

我愛著你 我愛著你

I will take everything you have

我將會帶走你擁有的一切

Loving you Loving you

我愛著你 我愛著你

I will never let you leave again

我不會讓你再次離開的

to have you not to feel a sense of loss

為了擁有你 讓我不會感受到一絲失落

 

to let you know who I am

為了讓你知道我是誰

Loving you

我愛著你

I will take everything you have not to leave again

我將會帶走你的一切 讓你不再離開

Nothing is left behind you While I breathe

當我呼吸時 沒有什麼會在你身後留下

 

Loving you Loving you

我愛著你 我愛著你

I will take everything you have

我將會帶走你擁有的一切

Loving you Loving you

我愛著你 我愛著你

I will never let you leave again

我不會讓你再次離開的

to have you not to feel a sense of loss

為了擁有你 讓我不會感受到一絲失落

 

to let you know who I am

為了讓你知道我是誰

Loving you

我愛著你

I will take everything you have not to leave again

我將會帶走你的一切 讓你不再離開

Nothing is left behind you While I breathe

當我呼吸時 沒有什麼會在你身後留下

While I breathe

當我呼吸時

arrow
arrow

    雞蛋丫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()