undefined

YONGZOO (용주) - Maze

The King : 永遠的君主 (더 킹 : 영원한 군주) OST Part.4

 

 

 

 

 

 

Lonely wind, blue rain falls, standing alone

孤獨的風和湛藍的瀑布獨自佇立

Light that I chased is you

我曾追尋的光就是你

 

Faraway blurring, longing to belong

遙遠的模糊 渴望能屬於你

Sailing through surging billows

航行穿越匈淘的巨浪

 

Wondering how can I touch your time

我想知道我該如何才能觸及到你的時間

On my way to destiny

在我前往命運的路上

 

When I am facing reality

當我正面臨到現實

Don't to be walking alone

請不要獨自行走

 

I want to know how long it will takes get there

我想知道還需多久我才能到達

Anyone can't make me fall

沒有人能讓我倒下

 

Though I am go astray in deepest maze

雖然我正在最深沉的迷宮裡迷失方向

I'm the one who make it real

但我是那唯一一人能化作真實

 

Ah, how can I touch your time

啊 我該如何才能觸及到你的時間

On my way to destiny

在我前往命運的路上

 

Ah, where are you in the end?

啊 在盡頭的你在哪裡呢?

Will this maze guide me to you?

這迷宮將我帶領我走向你嗎?

 

Though I am go astray in deepest maze

雖然我正在最深沉的迷宮裡迷失方向

I'm the one who make it real

但我是那唯一一人能化作真實

 

Lonely wind, blue rain falls, waiting someone

孤獨的風和湛藍的瀑布正等待著某人

Light that I chased is you

我曾追尋的光就是你

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 雞蛋丫 的頭像
    雞蛋丫

    雞蛋的泡菜驛站

    雞蛋丫 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()