undefined

李昭政 (이소정 / Lee SoJung) - I'm here

為何是吳秀才 (왜 오수재인가) OST Part.5

 

 

 

 

 

 

Now we're fall down

我們現在正墜落著

I lost your hand in a twinkle

我在瞬間錯過了你的手

The floor was frozen

那地板曾是如此冰凍

We've gotta find another way

我們在過去曾找尋出另一條路

The way we were holding together

我們過去牽手走過的路

 

It keeps pulling me in deep water

有股力量持續將我推入深水之中

And it feels like a kingdom without an exit.. exit

這感覺就像一座沒有任何出口的王國

Please tell me how to go through this

請告訴我如何穿越走出

It's necessary so we can hold our hands again 

這是必須的 那樣我們才能再次牽起彼此的手

 

When your eyes show me the way

當你的眼為我展現出道路

Your breath, it makes me invincible

你的呼吸 讓我感到難以征服

You don't have to be afraid

你不用感到害怕

Cause I'll never ever leave you alone again again

因為我永遠不會再次讓你一個人

 

Now we're fall down

我們現在正墜落著

I lost your hand in a twinkle

我在瞬間錯過了你的手

The floor was frozen

那地板曾是如此冰凍

We've gotta find another way

我們過去曾找尋出另一條路

The way we were holding together

我們過去牽手走過的路

 

It keeps pulling me in deep water

有股力量持續將我推入深水之中

And it feels like a kingdom without an exit.. exit

這感覺就像一座沒有任何出口的王國

Please tell me how to go through this

請告訴我如何穿越走出

It's necessary so we can hold our hands again 

這是必須的 那樣我們才能再次牽起彼此的手

 

When your eyes show me the way

當你的眼展現出道路

Your breath, it makes me invincible

你的呼吸 讓我感到難以征服

You don't have to be afraid

你不用感到害怕

Cause I'll never ever leave you alone again again

因為我永遠不會再次讓你一個人

 

Again..I'm here

再次... 我在這裡

arrow
arrow

    雞蛋丫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()