undefined

4MEN (포맨) x David Yong - My Way (Prod. 윤민수 of VIBE)

學校2021 (학교 2021) OST Part.2

 

 

 

 

 

 

I don't wanna stay I don't wanna go

我不想停留 也不想前進

Wanna say goodbye while nobody knows

我想在沒有人了解我時與大家道別

My heart is showing me

我的心告訴我

This path to where I'll be

這條路我將會走向何處

 

I don't wanna wait I don't wanna know

我不想要等待 也不想知道

Whatever you say, I can't wait too long

無論你說什麼 我都無法等太久

You are the only one for me

你對我而言是唯一

That's all I have and all that I see

那是我擁有的一切 也是我看見的一切

 

Let me let me, come close to you  

請讓我靠近你

Will be there wherever it is

無論是哪裡 那都會是我的道路

Even others say about me

即使其他人談論著我

My way is always the same

我的道路永遠都會是一樣的

 

I'm always on my way

我會一直走在我的道路上的

We don't wanna lose the memories of our days

我們不想失去我們那幾天的記憶

I'll cherish it again

我將會再次珍惜

Even heroes get tired and they need rest one day

即使英雄總有一天感到疲憊 需要休息

 

1,2,3 and 4 hours gazing at the sky

凝視天空1,2,3到4小時

Our past is a shooting star 'cross the night

我們的過去是顆劃過夜晚的流星

Like a movie in our heads

就像是齣在我們腦海裡的電影

You know that we will meet in the end

你也知道我們最後將會相遇

 

We don't wanna lose the memories of our days

我們不想失去我們那幾天的記憶

I'll cherish it again

我將會再次珍惜

Even heroes get tired and they need rest one day

即使英雄總有一天感到疲憊 需要休息

 

I'm always on my way

我會一直走在我的道路上的

We don't wanna lose the memories of our days

我們不想失去我們那幾天的記憶

I'll cherish it again

我將會再次珍惜

Even heroes get tired and they need rest one day

即使英雄總有一天感到疲憊 需要休息

 

I don't wanna stay I don't wanna go

我不想停留 也不想前進

Wanna say goodbye while nobody knows

我想在沒有人了解我時與大家道別

My heart is showing me

我的心告訴我

This path to where I'll be

這條路我將會走向何處

 

Whatever you say, I can't wait too long

無論你說什麼 我都無法等太久

You are the only one for me

你對我而言是唯一

That's all I have and all that I see

那是我擁有的一切 也是我看見的一切

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 雞蛋丫 的頭像
    雞蛋丫

    雞蛋的泡菜驛站

    雞蛋丫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()