undefined

PARKJIWOO (박지우) - Whisper

無法抗拒的他 (알고있지만,) OST Part.3

 

 

 

 

 

 

When I saw your face

當我看見你的臉龐

Everything was melting down

所有一切都漸漸融化

Oh is it love?

喔 這是愛嗎?

A foolish question is chasing me 

一個愚蠢的問題追趕著我

 

I don't know

我不知道

So whisper the words floating in your tangled head.

所以輕聲細語訴說著 讓話語迴盪在你複雜的腦海裡

I don't know

我不知道

So whisper the words floating in your tangled head.

所以輕聲細語訴說著 讓話語迴盪在你複雜的腦海裡

 

When I imagine you

當我想像著你

There's a thing I'm not sure about.

就會有一件事讓我無法確信

It will be a blank

這將會是一個空白

till I find it through your mouth

直到我從你的嘴裡找出答案

 

I don't know

我不知道

So whisper the words floating in your tangled head.

所以輕聲細語訴說著 讓話語迴盪在你複雜的腦海裡

I don't know

我不知道

So whisper the words floating in your tangled head.

所以輕聲細語訴說著 讓話語迴盪在你複雜的腦海裡

So whisper the words floating in your tangled head.

所以輕聲細語訴說著 讓話語迴盪在你複雜的腦海裡

So whisper the words floating in your tangled head.

所以輕聲細語訴說著 讓話語迴盪在你複雜的腦海裡

arrow
arrow

    雞蛋丫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()