undefined

Park Sun Ye (박선예) - Dear Son

我的上流世界 (마인) OST Part.4

 

 

I'm about to cry

我熱淚盈眶

Cause you're standing in front of me

因為你正站在我面前

 

I don't know where I am

我不知道我在哪裡

But I know that you're with me, dear son

但是我知道你在我身邊 親愛的兒子

 

We can cross the blue black sea

我們可以橫越那深藍的大海

I'll hold your hand forever and always

我會永遠一直牽著你的手的

 

When you lonely in the dark

當你獨自在黑暗裡時

I'm gonna give you all my love, and always be there for you

我會給予你我所有的愛 並且一直與你一起

Until darkness is gone

直到黑暗結束

 

I didn't know I could love someone like this, before

我以前不知道 我是可以像這樣愛一個人

 

It's a good day son

今天是個美好的日子 兒子

We will travel down the years

我們將會展開一場好幾年的旅行

 

Collecting memories

收集起記憶

As long as love still wears a smile

只要愛持續帶著笑容

 

We can cross the blue black sea

我們可以橫越那深藍的大海

I'll hold your hand forever and always

我會永遠一直牽著你的手的

 

When you lonely in the dark

當你獨自在黑暗裡時

I'm gonna give you all my love, and always be there for you

我會給予你我所有的愛 並且一直與你一起

Until darkness is gone

直到黑暗結束

 

I'm not going anywhere without you

沒有你 我不會去向其他地方的

It will be alright

這一切都會好起來的

 

I'm about to cry

我熱淚盈眶

Cause you're standing in front of me

因為你正站在我面前

 

I don't know where I am

我不知道我在哪裡

But I know that you're with me, dear son

但是我知道你在我身邊 親愛的兒子

 

Dear son

親愛的兒子

arrow
arrow

    雞蛋丫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()