undefined

Moon Kim (문 킴) - It's You

所以我和黑粉結婚了 (그래서 나는 안티팬과 결혼했다) OST Part.3

 

 

Girl I remember

女孩 我記得

When I laid my eyes on you

當我目光在你身上時

made me surrender oh

你讓我投降

you kept me up all night long

你讓我徹夜無法入眠

promised I'll treat you right

我曾承諾過我會對你好的

but I didn't know how

但我不知道該怎麼做

Girl I remember oh

女孩 我記得

the times that you said you were mine

你對我說你屬於我的那些時間

 

Baby you I still love you

Baby 我依然愛著你

Baby you I'm still with you

Baby 我依然在你身邊

I'm in the cold girl I hold you close

我身處在寒冷中 我緊緊擁抱著你

oh where do I go from now

我現在正走向哪裡呢

Baby you I'm still with you

Baby 我依然在你身邊

with you

在你身邊

 

Girl I remember

女孩 我記得

When I laid my eyes on you

當我目光在你身上時

made me surrender oh

你讓我投降

you kept me up all night long

你讓我徹夜無法入眠

promised I'll treat you right

我曾承諾過我會對你好的

but I didn't know how

但我不知道該怎麼做

Girl I remember oh

女孩 我記得

the times that you said you were mine

你對我說你屬於我的那些時間

 

Baby you I still love you

Baby 我依然愛著你

Baby you I'm still with you

Baby 我依然在你身邊

I'm in the cold girl I hold you close

我身處在寒冷中 我緊緊擁抱著你

oh where do I go from now

我現在正走向哪裡呢

Baby you I'm still with you

Baby 我依然在你身邊

 

Tell me when you're on the road can you stop on the way

請告訴我 當你走在路上 而你能夠停下

if I'm only someone you just pass by

如果我只是那與你擦身而過的一人

just remember I'm looking for you my love

請記住 我正尋找著你 我的愛

 

Baby you I still love you

Baby 我依然愛著你

Baby you I'm still with you

Baby 我依然在你身邊

I'm in the cold girl I hold you close

我身處在寒冷中 我緊緊擁抱著你

oh where do I go from now

我現在正走向哪裡呢

Baby you I'm still with you

Baby 我依然在你身邊

 

Baby you I'm still with you

Baby 我依然在你身邊

with you

在你身邊

arrow
arrow

    雞蛋丫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()