undefined

KLANG (클랑) - Gone

L.U.C.A:物種起源 (루카: 더 비기닝) OST Part.4

 

 

 

 

 

 

Everyone is gone

所有人都走了

Your fear of being Alone

你那因獨自一人而產生的恐懼

It will make you stronger

會使你變得堅強

Alone 

獨自一人

 

I can't feel anything

我無法感覺到任何事物

I can't hear anything

我無法聽見任何事物

Do you know what happened?

你知道發生了什麼事嗎?

Is not this a dream?

這不是場夢嗎?

 

Whatever Ah - ah, ah, ah ? (How How)

不管如何 Ah - ah, ah, ah ? (如何 如何)

I remember a piece of memory

我記得一小部分的記憶

In fact that I was afraid of fear

但事實上我害怕恐懼

Heart was like a desert

心就像是個沙漠

Life was full of pain and confusion

人生充斥著疼痛和困惑

 

Ah - ah, ah, ah ? (How How)

Ah - ah, ah, ah ? (如何 如何)

Only your love was a hope for me

只有你的愛是我的希望

Only your hug was a hope for me

只有你的懷抱是我的希望

 

Every heart is gone 

所有的心都走了

Fear of insensible feeling

對無知覺的恐懼

it will make you hardness

將會讓你變得嚴厲

Alone 

獨自一人

 

I can't feel anything

我無法感覺到任何事物

I can't hear anything

我無法聽見任何事物

Do you know what happened?

你知道發生了什麼事嗎?

Is not this a dream?

這不是場夢嗎?

 

Wherever Can you hear my cries

無論在哪裡 你都能聽見我的哭聲嗎?

Wherever Stop the endless night

無論在哪裡 請停止這無止盡的夜晚

숨이 터질 것 같이

就像是快要窒息般

끝없이 뛰고 있지만

雖然無止盡地奔跑著

Oh, 다시

Oh 卻又再次

 

Can you hear my cries

你能聽見我的哭聲嗎

Wherever Fate that must be done

無論在哪裡 命運都註定會被決定好

불이 모두 꺼지면

若熄滅所有燈光

눈은 떠지고

睜開眼

꿈은 연기처럼 Gone

夢就像是煙霧般 Gone

 

Ah - ah, ah, ah ? (How How)

Ah - ah, ah, ah ? (如何 如何)

 

I remember a piece of memory

我記得一小部分的記憶

In fact that I was afraid of fear

但事實上我害怕恐懼

Heart was like a desert

心就像是個沙漠

Life was full of pain and confusion

人生充斥著疼痛和困惑

 

Ah - ah, ah, ah ? (How How)

Ah - ah, ah, ah ? (如何 如何)

Only your love was a hope for me

只有你的愛是我的希望

Only your hug was a hope for me

只有你的懷抱是我的希望

arrow
arrow

    雞蛋丫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()