undefined

Jemma (젬마) - LUCA (루카)

L.U.C.A:物種起源 (루카: 더 비기닝) OST Part.2

 

 

 

 

 

 

Look at me, voice to me 

看向我 聲音傳向我

Find the Tree

尋找棵樹

Please let me sleep on it 

請讓我沉睡於此

So I can breathe in

而我便能呼吸

 

I'm searching for Something that's beautiful

我正尋找一些美麗的事物

The scent takes me there

那香味帶領我於此

I will never fall I will never stop

我決不倒下 我決不停下

Cuz I'm gonna take Everything I've got

因為我將會拿取我曾得到過的一切

Just follow the noise

只要跟隨著噪音

Follow the whispered breeze

跟隨這如同輕聲細語般的微風

 

Gotta keep the search But I'm so exhausted

我將會繼續尋找 但我並不會感到疲憊

Never give in Never give up, no

永不投降 永不放棄

Nothing can be fixed Nothing can be sured

沒有什麼能夠被操縱 沒有什麼能夠被證實

Till I'm am there Till I'm there

直到我在這裡 直到我在這裡

 

Look at me, voice to me 

看向我 聲音傳向我

Find the Tree

尋找棵樹

Please let me sleep on it 

請讓我沉睡於此

So I can breathe in

而我便能呼吸

 

The flying of the leaves

樹葉紛飛

Follow the smell of the Tree 

跟隨樹木的味道

Avoid flying arrows

躲避飛箭

Keep looking for trees

繼續尋找樹木

 

Gotta keep the search But I'm so exhausted

我將會繼續尋找 但我並不會感到疲憊

Never give in Never give up, no

永不投降 永不放棄

Nothing can be fixed Nothing can be sured

沒有什麼能夠被操縱 沒有什麼能夠被證實

Till I'm am there Till I'm there

直到我在這裡 直到我在這裡

 

Look at me, voice to me 

看向我 聲音傳向我

Find the Tree

尋找棵樹

Please let me sleep on it 

請讓我沉睡於此

So I can breathe in

而我便能呼吸

 

Look at me, voice to me 

看向我 聲音傳向我

Find the Tree

尋找棵樹

Please let me sleep on it 

請讓我沉睡於此

So I can breathe in

而我便能呼吸

arrow
arrow

    雞蛋丫 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()