undefined

李燦率 (이찬솔) - Still Fighting It

梨泰院Class (이태원 클라쓰) OST Part.1

 

 

 

 

 

 

Good morning, son

早安 兒子

I am a bird

我是隻鳥

Wearing a brown polyester shirt

穿著一件棕色的聚酯做的襯衫

You want a Coke

你想要一杯可樂

Maybe some fries

也許也會想要一些薯條

The roast beef combo's only nine ninety five

烤牛肉組合只要995元

But it's okay

但這都沒關係

You don't have to pay

你不需要去支付這些

I've got all the change

我已經讓這些都有所改變了

Everybody knows

大家都知道

It hurts to grow up

這對我們的成長路途有所傷害

And everybody does

但大家卻古怪地依然選擇這麼做

So weird to be back here

然後回到此處

Let me tell you what

讓我告訴你

The years go on and We're still fighting it

過了這些年我們也會繼續奮鬥

We're still fighting it

我們也會繼續奮鬥

 

Good morning, son

早安 兒子

Twenty years from now

從現在起的20年

Maybe we'll both sit down

也許我們都會坐下來

And have a few beers

並且喝些啤酒

And I can tell You about today

我便會告訴你關於今天的事情

And how I picked you up

和我是如何撫養你長大的

And everything changed

而這一切都改變了

It was pain

這曾經是如此疼痛

Sunny days and rain

晴天和雨

I knew you'd feel the same things

我知道你可能會發覺到一樣的事情

Everybody knows

大家都知道

It sucks to grow up

想要有所成長就要有所吸取

And everybody does

但大家卻古怪地依然選擇這麼做

So weird to be back here

然後回到此處

Let me tell you what

讓我告訴你

The years go on and We're still fighting it

過了這些年我們也會繼續奮鬥

We're still fighting it

我們也會繼續奮鬥

You'll try and try

你會試著去嘗試

And one day you'll fly away

而總有一天你便能翱翔天空

 

Good morning, son

早安 兒子

Good morning, son

早安 兒子

Good morning, son

早安 兒子

Good morning, son

早安 兒子

Good morning, son

早安 兒子

(Good morning, son)

(早安 兒子)

I am a bird

我是隻鳥

(Good morning, son)

(早安 兒子)

Good morning, son

早安 兒子

(Good morning, son)

(早安 兒子)

 

It was pain

這曾經是如此疼痛

Sunny days and rain

晴天和雨

I knew you'd feel the same things

我知道你可能會發覺到一樣的事情

Everybody knows

大家都知道

It hurts to grow up

這對我們的成長路途有所傷害

And everybody does

但大家卻古怪地依然選擇這麼做

So weird to be back here

然後回到此處

Let me tell you what

讓我告訴你

The years go on and We're still fighting it

過了這些年我們也會繼續奮鬥

We're still fighting it, oh

我們也會繼續奮鬥 oh

We're still fighting it

我們也會繼續奮鬥

We're still fighting it

我們也會繼續奮鬥

And you're so much like me

而你也會像我一樣

I'm Sorry

我很抱歉

arrow
arrow

    雞蛋丫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()