undefined

Fromm (프롬) - I was a fool

三十九 (서른, 아홉) OST Part.2

 

 

 

 

 

 

I was a fool in my 20s.

20多歲的我就像個傻瓜

I was a fool in my 20s.

20多歲的我就像個傻瓜

I was a fool in my 20s.

20多歲的我就像個傻瓜

Yeah, we're still tryna be cool. together

是的 我們依然為了成為更加帥氣的人而努力著 在一起著

 

Are you looking for something different tonight? (tonight)

今晚 你在尋找著什麼不同嗎?(今晚)

All we were looking for was someone's love. (only love)

我們所尋找的只是某個人的愛 (只是愛)

I cried all night, wrote a letter to a bad guy.

我徹夜哭泣 寫封信給一位壞男人

(Please Don't go Don't go) 

(請不要走 不要走)

Come to think of it Throughout my dirty laundry

我想了想 在我那些黑歷史裡

We were together all the time

我們所有時間都在一起呢

 

I was a fool in my 20s.

20多歲的我就像個傻瓜

I was a fool in my 20s.

20多歲的我就像個傻瓜

I was a fool in my 20s.

20多歲的我就像個傻瓜

Yeah, we're still tryna be cool. together

是的 我們依然為了成為更加帥氣的人而努力著 在一起著

 

Sometimes I lost control of my life (my life) 

有時我失去了我人生的主導權 (我的人生)

All we were looking for was someone's love. (only love)

我們所尋找的只是某個人的愛 (只是愛)

I sighed every night while reading magazines.

當我徹夜翻閱著雜誌 同時也在嘆氣著

(Just chill out chill out)

(冷靜 冷靜)

bitter-sweet feelings they find their way to me

聚集起我所有酸甜苦澀的心情

We were together all the time.

我們所有時間都在一起呢

 

All we're looking for is love just sweet love

我們在尋找的只是愛情 只是甜美的愛情

All we're looking for is true oh true love

我們在尋找的只是愛情 喔 真愛

All we're looking for is one love only love

我們在尋找的只是愛情 只是唯一的愛情

It's still a long way off

只不過這依然是條很長的路

arrow
arrow

    雞蛋丫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()