undefined

Kim Kyung Hee (김경희) - Our Beloved Summer

那年,我們的夏天 (그 해 우리는) OST Part.11

 

 

 

 

 

 

Sorry I'm gonna leave

對不起 我即將出發

I'm driving so far

到目前為止都是我的旅程

Tell me when you Coming to me and say

請告訴我 當你走向我 對我說

You want me again

你再次渴望我

Never wanna lose me

不想再次失去我

Cuz I'll be missing you

因為我會想念你的

 

뒤돌아봐도

即使轉過頭看

결국 또 너야 난 그래서 니가 좋아

最後還是你 所以我才喜歡你

또 내게서 멀어져 갈까 봐 조심스러워

但我害怕你會再次離開我 所以小心翼翼

 

Never enough Just for one night

與你在一起的時間永遠不夠 只要再一晚

I got lots of things Gotta tell you all night long

我有很多事想徹夜告訴你

 

Promise I'll never leave you alone again

我答應你 我不會再丟下你一人就走

I'll take you into my loving arms

我會將你擁抱在我充滿愛意的懷抱裡

And I look into your eyes

並且觀察著你的眼

Then I'm gonna whisper

然後我會輕聲細語地對你說

Just how beautiful you are

你是有多美麗

 

(Together)

(與你一起)

 

만약에 니가 잠시 어디론가 떠나야만 한 대도

如果你必須先暫時離開我到某處

괜찮아 우린 언제든 그대로 일 테니까

沒關係的 我們無論何時都不會變的

 

기다린 순간들 참아왔던 고백 뻔하지만

在等待的那些瞬間裡忍住不說的告白聽起來很老套

이젠 하고 싶어

但我現在還是想對你說

오랫동안 나 너에게 말하지 못해

許久以來無法對你說的

애태웠던 사랑한다는 말

那曾讓我感到焦急的愛你這句話

 

Promise I'll never leave you alone again

我答應你 我不會再丟下你一人就走

I'll take you into my loving arms

我會將你擁抱在我充滿愛意的懷抱裡

And I look into your eyes

並且觀察著你的眼

Then I'm gonna whisper

然後我會輕聲細語地對你說

Just how beautiful you are

你是有多美麗

 

(Together)

(與你一起)

 

Just how beautiful you are

你是有多美麗

Our Beloved Summer

我們心愛的夏日

arrow
arrow

    雞蛋丫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()