undefined

夏賢尚 (하현상 / HA HYUN SANG) - Still Wonder

你是我的春天 (너는 나의 봄) OST Part.3

 

 

 

 

 

 

When I was younger

當我還小時

my mother told me that "anything that you wanna be"

我媽媽告訴我只要是我想要的事物

All my life it makes me dream with a sweet melody

就會在我的一生裡讓我隨著甜蜜的旋律做夢著

 

Then made up my mind that, 

並且構成我的內心

without a doubt, say, let me be gentle breeze

並且毫無懷疑對我說 讓我成為那溫柔的微風

Maybe it was meant to be

也許這早已是命中注定

cause you're in front of me

因為你現在就在我面前

 

Wherever in time I step to your side with blooming flowers underneath

無論在何處 我都會跟著腳下盛開的花朵 及時走到你身邊

Like every color of the spring

就像是春天的每一個顏色

I'll amaze you everyday

我會每天讓你感到驚奇的

 

All night long I was in wonder

一整晚我都在疑惑著

Is everything that comes to me just full of fantasy?

來到我身邊的這一切都只是充滿著幻想嗎

On my mind you make me wander

你讓我在我心裡徘徊

Is anything that seems to me just too beautiful scene?

看起來似乎屬於我的任何事物 都只是過於美麗的風景嗎?

 

Will I be the cloud that lay on the sky and give you a little shade?

我可以成為那躺在天上的雲朵 並且給你一塊小小的陰影嗎?

Even up there sleeping stars say they still fall asleep

甚至在那沉睡的星星上 對你說那些星星依然沉睡

 

Will I be the sound of small wading birds and 

我可以成為那踩著水的小鳥的聲音

sing with every shining day?

並且在每個耀眼的日子裡唱著歌嗎

Like every perfume of the spring

就像春天裡的每個香味

I'll amaze you everyday

我會每天讓你感到驚奇的

 

All night long I was in wonder

一整晚我都在疑惑著

Is everything that comes to me just full of fantasy?

來到我身邊的這一切都只是充滿著幻想嗎

On my mind you make me wander

你讓我在我心裡徘徊

Is anything that seems to me just too beautiful scene?

看起來似乎屬於我的任何事物 都只是過於美麗的風景嗎?

arrow
arrow

    雞蛋丫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()