undefined

Elaine (일레인) - Hear for you

VOICE 4 (보이스4) OST Part.4

 

 

I'm afraid There's no end 

我很害怕 毫無盡頭

Endless night I'm still here

無止盡的夜晚 我依然在這裡

What if I did something wrong

如果我犯了些錯

What if this isn't over 

如果這並沒有結束

 

Find myself Falling down   

尋找自我 漸漸墜落

Without you Can't deal with it  

沒有你 我無法解決

What If I'm stuck in this night

如果我被困在這夜晚裡

What if you don't hear me

如果你並沒有聽見我

 

You know I have something I didn't say 

我知道我有些話沒有說

Have I told you how I feel about you

我有告訴過你 我對你的感覺嗎

You would never know 

你是絕對不會知道的

 

Everything I do Everything I say

我所做的一切 我所說的一切

Is all about you Is only for you Is only to you 

都是關於你 都是只為了你 都是只為了你

 

Everything I do Everything I say

我所做的一切 我所說的一切

Is all about you Is only for you Is only to you 

都是關於你 都是只為了你 都是只為了你

 

I'm not sure Cause you're not here

我不確定 因為你並不在我身邊

I need you To tell me It's alright

我需要你告訴我這一切都沒關係的

I don't care how far we are 

我並不介意我們相隔多遠

I just wanna be with you 

我只是想與你一起

 

You know I have something I didn't say 

我知道我有些話沒有說

Have I told you how I feel about you

我有告訴過你 我對你的感覺嗎

You would never know 

你是絕對不會知道的

 

Everything I do Everything I say

我所做的一切 我所說的一切

Is all about you Is only for you Is only to you 

都是關於你 都是只為了你 都是只為了你

 

Everything I do Everything I say

我所做的一切 我所說的一切

Is all about you Is only for you Is only to you 

都是關於你 都是只為了你 都是只為了你

 

Everything I do Everything I say

我所做的一切 我所說的一切

Is all about you Is only for you Is only to you 

都是關於你 都是只為了你 都是只為了你

 

Everything I do Everything I say

我所做的一切 我所說的一切

Is all for you 

都是為了你

Is just for you 

都只是為了你

All for you

都是為了你

Is just for you

都只是為了你

arrow
arrow

    雞蛋丫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()