undefined

Aalia (알리아) - Is This Love

黑道律師文森佐 (빈센조) OST Part.5

 

 

 

 

 

 

Is this real Is this real

這是真實的嗎 這是真實的嗎

What I'm feeling deep inside

我現在在內心深處所感覺到的

How can I hide

我該如何隱藏

When it's everywhere

當它無所不在

Every little breath I take I feel

所有我呼吸感覺到的細微氣息

 

 

I didn't cause I didn't call

這並不是因為我 我並沒有呼喚它

Can't deny That it's been out of my hand

但我無法否認那是出自於我手

 

 

A blue bird in my heart

一隻在我心裡的青鳥

why do you try to get it out

為什麼你想試著去抹去呢

it's sad it's sad to know you

認識你讓我感到難過

 

don't take out my blue bird

請不要抹去我青鳥

it only knows how to stay dark

它只知道該如何躲藏在黑暗

don't spoil it shouldn't hurt no more

請不要去破壞它 它不應該再受到傷害

 

 

have I ever have i ever

我曾經 我曾經

touched your soul like you have mine

有像你擁有我般觸碰過你的靈魂嗎

How can I hide

我該如何隱藏

When it's everywhere

當它無所不在

Every little breath I take I feel

所有我呼吸感覺到的細微氣息

 

 

I didn't cause I didn't call

這並不是因為我 我並沒有呼喚它

Can't deny That it's been out of my hand

但我無法否認那是出自於我手

 

 

it's wild as the ocean

這就像大海一樣荒涼

that I only knew how to watch

而我只知道該如何去觀賞

not to have one as my emotion

而不是去擁有一個像是我的心情的愛

 

 

the voice that calms me Repeated

那聲音反覆讓我感到冷靜

that only embraces me hmm hmm

只有它擁抱著我 hmm hmm

arrow
arrow

    雞蛋丫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()