undefined

Janet Suhh (자넷서) - Still Dreaming

青春紀錄 (청춘기록) OST Part.11

 

 

 

 

 

 

Time flows away

時間流逝

And I'm still standing here

而我依然繼續佇立在這

 

There'll be the end of the road

這條路是會有盡頭的

Some say, we're nearly at the end

有些人說 我們已經快到盡頭了

Nothing remains constant But I dream dream

沒有什麼會繼續留下 但我依然夢想著

 

I'll fly up in the sky

我將會飛向天

Sing in this moment

在這瞬間歌唱著

Till the dawn brings the day

直到日暮的到來

Or it brings the moment I'm Waiting for

或是我等待的瞬間到來

Waiting for

我所等待的

 

Time flows away

時間流逝

And it won't come around

而不會再次回到我身邊

 

Just wanna let you know you shine for someone

我只是想讓你知道你正為了某人而閃耀

We never know what awaits us tomorrow

我們從來不會知道什麼在明日等待著我們

 

I'll tell you the reason why

我將會告訴你為什麼

I'll tell you my heart's been saying

我將會告訴你我的心曾說過什麼

I know It would not be an easy way to go 

我知道這不會是條好走的路

 

So I will be with you

所以我會在你身邊

Whatever it takes No matter how how far

無論會花多久時間 無論需要走多久

 

I'll tell you the reason why

我將會告訴你為什麼

I'll tell you my heart's been saying

我將會告訴你我的心曾說過什麼

We're gonna fly above the sea one day

我們將會一天飛過那大海上方

 

When I'm with you

當我和你在一起

Whatever it takes No matter how how far

無論會花多久時間 無論需要走多久

 

Time flows away

時間流逝

And I'm still dreaming

而我依然做夢著

arrow
arrow

    雞蛋丫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()