undefined

金慶熙 (김경희 / Kim Kyung Hee) (April 2nd) - And I'm Here

孤單又燦爛的神 - 鬼怪 (도깨비) OST Part.11

 

 

 

 

 

 

And I'm here

我在這裡

just, just like I used to be

就如同以前的我
We were here in old days,

我們許久以前曾待在這裡
with you, with me

和你 和我

 


All my fears have gone

我的恐懼全消失殆盡

when you whisper to me

當你對我低聲細語之時
No matter how near

無論靠得多近
or far apart, apart

亦或是在遠方
 


When you feel so lonely,

當你感到孤單之時
I'll be here to shelter you

我會在這裡 成為你的休息之處
(Have you completely erased me from your memories? , from yours?)

(你曾經將我完全從記憶裡抹除嗎?)
When you feel so lonely,

當你感到孤單之時
I'll be here, here for you

我會為了你 待在這裡
(While I still feel your breeze, holding your hands again, holding your hands)

(當我依然感受到你的氣息時 我便會再次握住你的手)
 


If I could fly above the clouds like all the birds

如果我能像隻鳥 飛向那雲朵之上
And I could hold you for a while

能再握住你的手一陣子

to let you feel my pulse

讓你感受我的脈搏
Still here, all alone

但我依然在這裡 獨自一人
 


My whole life, and all my heart

我的一生 和我的心
You're my whole life, and all my heart

你就是我的一生 和我的心
 


And I'm here home home,

我在這裡 我們曾經一起待過的家
With you, With me

和你 和我

arrow
arrow

    雞蛋丫 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()