undefined

Janet Suhh (자넷서) - Days to Remember

愛在大都會 (도시남녀의 사랑법) OST Part.7

 

 

Remember days We had Always 

我還記得我們總是在一起的那些日子

Our days were bright

我們的日子曾是如此明亮

So right All day 

一整天都是如此

 

And no words said But I could tell

我們曾不發一語 但我可以說

That all things are Lighter Now

現在所有事物都漸漸明亮

 

By and by you

再多過些日子

Will you know I 

你就會認識我嗎

I see Passing days 

我看見過去的那些日子

I know

我知道了

Do you know how 

你知道那些日子我們過得如何嗎

I see

我看見了

Do you see now 

你現在看見了嗎

I know now 

我現在知道了

 

And all things found Their home Always 

所有的事物總是找尋到他們的家

On silent days Realized All day 

我曾在那些寧靜的日子裡 在那一整天裡我意識到

 

That you're the why

你就是那理由

And I could say 

而我便可以說

That you make things Brighter Now

你現在讓許多事物變得明亮

arrow
arrow

    雞蛋丫 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()