undefined

J Rabbit (제이레빗) - Happiness

愛情的理解 (사랑의 이해) OST Part.1

 

 

 

 

 

 

Like that time when sudden drops

就像是下起陣雨的那時候

Falling into your eyes

我陷入你的雙眼裡

I won't let your smile fade into the past 

我不想讓你的微笑消逝到過去

You're my moment of happiness

你是我幸福的瞬間

 

You're my shine that only shines

你是我唯一只會耀眼發光的光彩

Fallin' into my heart

進到了我心裡

Don't know how to stop, don't know why

我不知道該如何停下 也不知道為什麼

You make my life full of happiness

你讓我的人生充滿了幸福

 

'Cuz your touch soothes my mind

因為你的觸碰舒緩我的內心

You make my heart keep beating

你讓我的心持續跳動

You're the light of my life

你是我人生中的光芒

All I ever want is you

我想要的就是你

 

You're my shine that only shines

你是我唯一只會耀眼發光的光彩

Fallin' into my heart

進到了我心裡

Don't know how to stop, don't know why

我不知道該如何停下 也不知道為什麼

You make my life full of happiness

你讓我的人生充滿了幸福

 

'Cuz your touch soothes my mind

因為你的觸碰舒緩我的內心

You make my heart keep beating

你讓我的心持續跳動

You're the light of my life

你是我人生中的光芒

All I ever want is you

我想要的就是你

 

You're my shine that only shines

你是我唯一只會耀眼發光的光彩

Fallin' into my heart

進到了我心裡

Don't know how to stop, don't know why

我不知道該如何停下 也不知道為什麼

You make my life full of happiness

你讓我的人生充滿了幸福

 

You make my life full of happiness

你讓我的人生充滿了幸福

arrow
arrow

    雞蛋丫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()