undefined

智旻 (지민 / Jimin) x 河成雲 (하성운 / Ha Sung Woon) - With you

我們的藍調時光 (우리들의 블루스) OST Part.4

 

 

 

 

 

 

I wanna be with you

我想與你在一起

And I wanna stay with you

我也想待在你身邊 

Just like the stars shining bright

你就像那閃耀發光的星星

You're glowing once more

你又再一次鮮明地發光

 

Right here beside you, I'm still

我依然在那裡 在你身邊

Walking wherever you go

無論哪裡都與你走去

You will live forever in me

你將會永遠活在我心裡

Breathing deeply, within me

深深在我的呼吸裡

 

Just take it all

就帶走我的一切吧

I'm nothing without your love

我就只有你的愛

I promise I'll never leave your love

我答應你 我永遠都不會離開你的愛

My heart is beating 'cause of you

我的心因你而跳動

 

Forever and ever and ever

永遠 永遠 永遠

Only you can take my heart

只有你可以帶走我的心

Dear my love love love

我親愛的愛

I wanna stay with you

我想待在你身邊

 

추억은 늘 여기 마음이란 방에

回憶一直都在這裡 在名為心的房間裡

너와의 얘기들로 가득 차 있어

那裡充滿著與你的故事

 

언제부터였는지 나도 잘 모르지만

雖然我也不太清楚是從什麼時候開始的

너에게 말하고 싶어 나의 모든 얘기를

但我想對你訴說我的所有故事

 

Just take it all

就帶走我的一切吧

I'm nothing without your love

我就只有你的愛

I promise I'll never leave your love

我答應你 我永遠都不會離開你的愛

My heart is beating 'cause of you

我的心因你而跳動

 

Forever and ever and ever

永遠 永遠 永遠

Only you can take my heart

只有你可以帶走我的心

Dear my love love love

我親愛的愛

I wanna stay

我想留在這裡

 

Tore my heart

痛徹心扉

Now I'm in the dark

現在我陷入黑暗之中

Will we meet in our dreams

我們可以在我們的夢中相見嗎

 

Breaking my heart

你使我心碎

Here we are apart

我們在這裡分開

I wanna stay near you

我想留在你附近

arrow
arrow

    雞蛋丫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()