undefined

尹未來 (윤미래) - It's My Life

機智醫生生活 第二季 (슬기로운 의사생활 시즌2) OST Part.10

 

 

 

 

 

 

This ain't a song for the brokenhearted

這不是一首為心碎的人唱的歌

No silent prayer for the faith departed

不是為沒有信仰的人祈禱

 

I ain't gonna be just a face in the crowd

我並不會只是成為人海中的一張面孔

You're gonna hear my voice

你將會聽見我的聲音

When I shout it out loud

當我大聲呼喊

 

It's my life It's now or never

這是我的人生 機會僅此一次

I ain't gonna live forever

我不想長生不老

I just want to live while I'm alive

我只想活在我的人生裡

It's my life

這是我的人生

 

My heart is like an open highway

我的心就像是敞開的高速公路

Like Frankie said I did it my way

就像法蘭基說他要做他自己

I just want to live while I'm alive

我只想活在我的人生裡

It's my life

這是我的人生

 

This is for the ones who stood their ground

這是首為了堅守自己立場的人唱的歌

For Tommy and Gina who never backed down

為了絕不放棄的湯米和吉娜

 

Tomorrow's getting harder make no mistake

明日會更加艱難 別出錯了

Luck ain't even lucky Got to make your own breaks

幸運也不再幸運 去創造出屬於你自己的機會吧

 

It's my life and it's now or never

這是我的人生 且機會僅此一次

I ain't gonna live forever

我不想長生不老

I just want to live while I'm alive

我只想活在我的人生裡

It's my life

這是我的人生

 

My heart is like an open highway

我的心就像是敞開的高速公路

Like Frankie said I did it my way

就像法蘭基說他要做他自己

I just want to live while I'm alive

我只想活在我的人生裡

'Cause it's my life

因為這是我的人生

 

Better stand tall when they're calling you out

當他們在取笑你時 你最好能抬頭挺胸 

Don't bend don't break baby don't back down

不要氣餒 不要停下 寶貝不要放棄

 

It's my life and it's now or never

這是我的人生 且機會僅此一次

'Cause I ain't gonna live forever

因為我不想長生不老

I just want to live while I'm alive

我只想活在我的人生裡

It's my life

這是我的人生

 

My heart is like an open highway

我的心就像是敞開的高速公路

Like Frankie said I did it my way

就像法蘭基說他要做他自己

I just want to live while I'm alive

我只想活在我的人生裡

It's my life

這是我的人生

arrow
arrow

    雞蛋丫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()