undefined

Safira.K (사피라 K) - X

Law School (로스쿨) OST Part.3

 

 

 

 

 

 

It's pulling me under

它正漸漸拖我下沉

It's driving me crazy

它正漸漸使我瘋狂

 

It's pulling me under

它正漸漸拖我下沉

It's driving me crazy

它正漸漸使我瘋狂

 

It's pulling me under

它正漸漸拖我下沉

It's driving me crazy

它正漸漸使我瘋狂

 

Watch me get up again

看我再次振作起來

 

It's pulling me under

它正漸漸拖我下沉

It's driving me crazy

它正漸漸使我瘋狂

I'm fired I'm ready I'll take it on

我被抨擊 我已經準備好 我將會承擔

It's gonna be a rough ride on the way

這將會是條崎嶇的路

It's driving me crazy

它正漸漸使我瘋狂

Driving me to crazy crazy

使我瘋狂 瘋狂

Driving me crazy

使我瘋狂

 

Dragged me down

即使推我下沉

Broke me down

毀壞我

But I'm gonna get back up

但我將會重新恢復

Watch me get up again

看我再次振作起來

 

It's pulling me under

它正漸漸拖我下沉

It's driving me crazy

它正漸漸使我瘋狂

I'm fired I'm ready I'll take it on

我被抨擊 我已經準備好 我將會承擔

It's gonna be a rough ride on the way

這將會是條崎嶇的路

It's driving me crazy

它正漸漸使我瘋狂

Driving me to crazy crazy

使我瘋狂 瘋狂

Driving me crazy

使我瘋狂

arrow
arrow

    雞蛋丫 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()