undefined

HAJIN (하진) - Own Pain

KAIROS (카이로스) OST Part.3

 

 

 

 

 

 

I got my own rules.

我有我自己的規矩

I got my own ways.

我有我自己的方法

Burn me upside down

在我身上點起火

Now fill with pain 

現在充斥著疼痛

 

I got my own sorrow

我有我自己的悲傷

I got my own rage.

我有我自己的憤怒

I feel deep inside my pain

我在我內心深處感受到疼痛

i still need time to heal 

我需要能治癒我的時間

 

I live my life the way want.

我跟隨我的人生過生活

I got my thing going on.

我讓我身邊的事情持續進行

If you can't take it move along.

如果無法堅持的話就動起來

I need time

我需要時間

I got my own pain. 

我有我自己的痛苦

 

I need your help

我需要你的幫忙

Don't make me cry

請不要讓我哭泣

Tell me don't you hate it?

告訴我 你也不討厭吧?

Wanna get out

我想出去

Wanna get out

我想出去

 

I got my own pain. 

我有我自己的痛苦

Get up Get up and Move

起來 動起來吧

Get up Get up

起來吧 起來吧

(Don't step in my way)

(不要阻擋我的路)

Get up Get up and Move

起來 動起來吧

Get up

起來吧

I got my own pain. 

我有我自己的痛苦

 

I got my own sorrow

我有我自己的悲傷

I got my own rage.

我有我自己的憤怒

I feel deep inside my pain

我在我內心深處感受到疼痛

i still need time to heal 

我需要能治癒我的時間

 

I live my life the way want.

我跟隨我的人生過生活

I got my thing going on.

我讓我身邊的事情持續進行

If you can't take it move along.

如果無法堅持的話就動起來

I need time

我需要時間

I got my own pain. 

我有我自己的痛苦

 

I need your help

我需要你的幫忙

Don't make me cry

請不要讓我哭泣

Tell me don't you hate it?

告訴我 你也不討厭吧?

Wanna get out

我想出去

Wanna get out

我想出去

I got my own pain. 

我有我自己的痛苦

 

If you wanna cry Then Cry

如果你想哭的話就哭出來吧

I lift up my head Then Cry 

我抬起頭哭泣

 

I need your help

我需要你的幫忙

Don't make me cry

請不要讓我哭泣

Tell me don't you hate it?

告訴我 你也不討厭吧?

Wanna get out

我想出去

Wanna get out

我想出去

 

I got my own pain. 

我有我自己的痛苦

Get up Get up and Move

起來 動起來吧

Get up Get up

起來吧 起來吧

(Don't step in my way)

(不要阻擋我的路)

Get up Get up and Move

起來 動起來吧

Get up

起來吧

I got my own pain. 

我有我自己的痛苦

arrow
arrow

    雞蛋丫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()