80860351_1471571324915_1_600x600.JPG

New Empire - A Little Braver

任意依戀 (함부로 애틋하게) OST Part.14

 

 

 

 

 

 

With December comes the glimmer on her face

隨著12月的來臨 她的臉上透出一點微光
And I get a bit nervous

然而我卻覺得有些緊張
I get a bit nervous now

我現在覺得有些不安

 


In the twelve months on I won't make friends with change

在未來的12個月 我並不會去結交新朋友

When everyone's perfect

當每個人都顯得完美時
can we start over again

我們可以重新來過嗎

 


The playgrounds they get rusty

在這生鏽的遊樂場上

and your Heart beats another ten thousand times

你的心跳已經跳了一萬次

before I got the chance to say

在我找到時機說出
I miss you

"我想你"之前

 


When it gets hard

當事情變得困難時
I get a little stronger now

我變得有些堅強
I get a little braver now

我變得有些勇敢

 


And when it gets dark

當我遇到挫折時
I get a little brighter now

我的想法變得正面些
I get a little wiser now

我的思緒變的清楚些
Before I give my heart away

在我付出我的真心之前

 


Well we met each other at the house of runaways

我們在門前的道路上相遇
I remember it perfectly

我記得很清楚

we were running on honesty

那時我們坦然相見

 


We moved together like a silver lock and key

那時我們就像一對銀製的所和鑰匙
But now that your lock has changed

但現在你的那把鎖變了
I know I can't fit that way

而我也知道我不再適合你

 


The playgrounds they get rusty

在這生鏽的遊樂場上

and your Heart beats another ten thousand times

你的心跳已經跳了一萬次

before I got the chance to say

在我找到時機說出
I want you

"我想要你"之前

 


When it gets hard

當事情變得困難時
I get a little stronger now

我變得有些堅強
I get a little braver now

我變得有些勇敢

 


And when it gets dark

當我遇到挫折時
I get a little brighter now

我的想法變得正面些
I get a little wiser now

我的思緒變的清楚些
Before I give my heart away

在我付出我的真心之前

 


When it gets hard

當事情變得困難時
I get a little stronger now

我變得有些堅強
I get a little braver now

我變得有些勇敢

 


And when it gets dark

當我遇到挫折時
I get a little brighter now

我的想法變得正面些
I get a little wiser now

我的思緒變的清楚些
Before I give my heart away

在我付出我的真心之前

arrow
arrow

    雞蛋丫 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()