close

undefined

V (뷔) (BTS) - Sweet Night

梨泰院Class (이태원 클라쓰) OST Part.12

 

 

 

 

 

 

On my pillow

在我的枕頭上

Can't get me tired

我無法感到疲憊

Sharing my fragile truth

分享著我那脆弱的真實

That I still hope the door is open

而我依然希望這扇門是敞開的

 

Cuz the window

因為那扇窗

Opened one time with you and me

曾經以你和我為起點敞開一次

Now my forever's falling down

而現在我的永恆正墜落著

Wondering if you'd want me now

想知道你是否還渴望著我

 

How could I know

我該如何得知

One day I'd wake up feeling more

某一天我一醒來便感覺到許多

But I had already reached the shore

但我卻已經到達海岸

Guess we were ships in the night

猜想著我們曾是夜晚中的船隻

Night, night

在夜晚 夜晚

We were ships in the night

我們曾是夜晚中的船隻

 

I'm wondering

我想知道

Are you my best friend

你是我最好的朋友嗎

Feel's like a river's rushing through my mind

感覺就像是河流與我的心擦身而過

I wanna ask you

我想問問你

If this is all just in my head

這是否都只是我的想像

My heart is pounding tonight

今晚我的心劇烈跳動

I wonder

我想知道

 

If you

如果你

Are too good to be true

太過完美而無法成為真實

And would it be alright if I

而這一切都會好起來嗎

Pulled you closer

如果我將你推向我

 

How could I know

我該如何得知

One day I'd wake up feeling more

某一天我一醒來便感覺到許多

But I had already reached the shore

但我卻已經到達海岸

Guess we were ships in the night

猜想著我們曾是夜晚中的船隻

Night, night

夜晚 夜晚

We were ships in the night

我們曾是夜晚中的船隻

arrow
arrow

    雞蛋丫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()