close

undefined

George (죠지) x 姜慧仁 (강혜인 / KANG HYE IN) - Something

我的ID是江南美人 (내 아이디는 강남미인) OST Part.4

 

 

 

 

 

 

something in your eyes

在你雙眼裡的某個事物
tell me who I am

告訴我自己我是誰
And something in my highs

並且在我興奮時
Whenever you're near

無論何時都有你在
 


something in your eyes

在你雙眼裡的某個事物
tell me who I am

告訴我自己我是誰
And something in my highs

並且在我興奮時
Whenever you're near

無論何時都有你在
 


You can tell me lies

你可以對我說謊
I can read your heart

我可以讀取你的心
Everybody knows now

現在每個人都知道了
Everybody knows now

現在每個人都知道了
 


시간이 멈춰버린 느낌

時間暫停的感覺
요즘 따라 그댈 마주할때 늘

最近格外與你對視時一直能感覺到
 


마음이 흘러가는대로

心就順其自然
너와 나 서로 스며들기를

希望能和你滲入彼此
 


뭔가 다 아는 듯이 마치 날 바라 봐주던 두 눈이

就像什麼都知道般似乎在看著我的雙眼
내가 기다렸던걸 아는 듯

就像是知道我在等待般
좀 더 다가와 선 거리

再靠過來一點吧
 


소박하게 바래 온 거

簡單盼望的事物
다 기억해 주던 그 사랑스러움

都為我記得的那份可愛
 


I can hear you whisper

我可以聽見你的輕聲細語
Singing songs of rubies

正唱著紅寶石之歌
Roses made to bloom

使玫瑰綻放
I am made for you

我為你而綻放
 


You can tell me lies

你可以對我說謊
I can read your heart

我可以讀取你的心
Everybody knows now

現在每個人都知道了
Everybody knows now

現在每個人都知道了
 


어지러 오늘도 어디를 가도 그대

今天也感到混亂 無論走到哪
모습뿐인 풍경

也只充滿有你的風景
마냥 싫지는 않던 나

也許我並不討厭你
 


기분 따라서 무작정 밖으로 거닐던 밤거리도

跟隨著心情 毫無計畫就走在夜晚的道路上
평소 같으면 내 발걸음 무겁 던 길도 Woo~~

如果像平常那樣 我的腳步也會感到沉重 Woo~~
 


잠깐 꿈일까봐

害怕這只是場短暫的夢
잠시 눈을 감아

若暫時閉上雙眼
숨결 느껴진다면

感覺氣息
 


뒤를 돌아봐

轉過身吧
 


something in your eyes

在你雙眼裡的某個事物
tell me who I am

告訴我自己我是誰
And something in my highs

並且在我興奮時
Whenever you're near

無論何時都有你在
 


You can tell me lies

你可以對我說謊
I can read your heart

我可以讀取你的心
Everybody knows now

現在每個人都知道了
Everybody knows now

現在每個人都知道了
 


Wha wha wha wha

Wha wha wha wha
I fell for you hard

我深深為你沉迷
Don't need no body's approval

不需要任何人的認同
I'm gonna call this destiny

我會將他稱作命運

and make you fall in love with me

並且讓你和我一起墜入愛河
So check it

所以確認一下
Tell me if you know

如果你知道就告訴我
I don't want no opinions

我不想要聽到任何理由
Call me baby let me love you

叫我寶貝 讓我去愛你
I don't need no permission

我不需要任何許可
 


(please tell me true)

(請告訴我事實)

(please tell me love)

(請告訴我事實)

 
arrow
arrow

    雞蛋丫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()