undefined

TEN (텐) - Dream In A Dream (몽중몽 / 夢中夢)

 

 

 

 

 

 

I'm staying up

我正熬夜著
I don't wanna come down from your love

因為我並不想沉淪於你的愛裡
We'll get lost together

我們將會互相錯過彼此
Let me flow

就讓我隨風飄揚吧
 


Don't ever let me come down from your love

請不要讓我沉淪於你的愛裡
From your love

在你的愛裡
From your love

在你的愛裡
 


I'm staying up

我正熬夜著
I don't wanna come down from your love

因為我並不想沉淪於你的愛裡
We'll get lost together

我們將會互相錯過彼此
Let me flow

就讓我隨風飄揚吧

 

 

Don't ever let me come down from your love

請不要讓我沉淪於你的愛裡
From your love

在你的愛裡
From your love

在你的愛裡
 


I'm staying up

我正熬夜著
I don't wanna come down from your love

因為我並不想沉淪於你的愛裡
We'll get lost together

我們將會互相錯過彼此
Let me flow

就讓我隨風飄揚吧

 

 

Don't ever let me come down from your love

請不要讓我沉淪於你的愛裡
From your love

在你的愛裡
From your love

在你的愛裡

arrow
arrow

    雞蛋丫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()