undefined

Heize (헤이즈) - Round and round (Feat. 韓秀智 (한수지))

孤單又燦爛的神 - 鬼怪 (도깨비) OST Part.14

 

 

 

 

 

 

See Ya, Never gone my way

再見 即使不如所願
Better will someday

但總有一天會更好
Never far away
也不會遠離的

 


See Ya, Never gone my way

再見 即使不如所願
Better on my stay

但留下來的事物會變得更好
Never far away
也不會遠離的

 


Round and round and I never know why

我並不知道為何我始終在原地徘徊
Round and round and it will show us way out

在原地徘徊著 總有一天我會看見該前往之處
It's my delight
這就是我的幸福

 


As day goes by you hold on tight another day

隨著你在其他日子裡緊抓的日子流逝
You're wondering why

雖然我很好奇你為何會如此
but you know why no other way
但你知道再也無路可走了是吧

 


Somedays the sun will shine down

在某一天 太陽將會照耀
Somedays the moon will cry

在某一天 月亮將會哭泣
Tomorrow we'll see

明天我們將會看見
Tomorrow we'll be

明天我們將會
As we go on our way
跟隨著我們走的路走下去


 


The world in your eyes, forever is lie

你所見到的世界 永遠只是個謊言
as we go on our way

當我們走在我們所走的路
There is a thousand things to know

我們需要了解的事物還有很多
 


Sometimes we're standing by

我們偶爾會停留在原地
the things we never understand

因為我們不曾了解過的事物
As we go on our own way
當我們走在我們所走的路上

 


The sun goes down

太陽下山了
The tides are low

潮汐逐漸消退
I'll see you on the day

我將會在那天見到你
Letting you go on your way
讓你走上該走的道路

 


See Ya, Never gone my way

再見 我們所走的路並不會消失
Never we'll someday

我們總有一天絕對
Never far away
不會遠離彼此

 


See Ya, Never gone my way

再見 我們所走的路並不會消失
Never on my day

在這一天 我們絕對
Never far away
不會遠離彼此

 


Round and round and I never know why

我並不知道為何我始終在原地徘徊
Round and round and it will show us way out

在原地徘徊著 總有一天我會看見該前往之處
It's my delight
這就是我的幸福

arrow
arrow

    雞蛋丫 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()