undefined

金慶熙 (김경희 / Kim Kyung Hee) (April 2nd) - Stuck in love

孤單又燦爛的神 - 鬼怪 (도깨비) OST Part.11

 

 

 

 

 

 

How can I get over you

我該如何遺忘你
Why do we have to be apart

為何我們倆必須分隔兩地
 


We go where nobody as ever been

我們倆走向無人可到之處
And we come again from the place we have never known
又再次來到我們從未知道之處
There are too many shadows of your love everywhere around me

這裡有太多你的愛之影環繞著我們
Stuck, stuck, stuck in love

我們正沉浸在愛裡
 


Mysterious light, I'm still discovering

神秘很燈光 我仍然在找尋中
How can I get over you

我該如何遺忘你
Why do we have to be apart

為何我們倆必須分隔兩地
 


And I'm wondering if you know why know why

我很好奇你是否知道其原因
And I'm wondering if you know why know why

我很好奇你是否知道其原因

arrow
arrow

    雞蛋丫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()